Ons tripje naar Kiev

Waar gaan jullie naartoe ???

Waar gaan jullie naartoe ?? Daar ga je toch niet op vakantie?? Waarom niet naar Turkije of Spanje?

Tja goede vragen, Maar om daar een antwoord op te geven, moet je hetzelf beleven, en omdat je daar niet, ondanks het een europees land is, ff in de auto stapt, en daar naartoe gaat, houden wij dit reisblog bij voor de mensen die het leuk vinden om het te lezen, en voor ons als herinnering wat we daar gezien en meegemaakt hebben.

Het reisgezelschap bestaat uit 4 mensenl. Fabienne en Gilbert, Bianca en Patrick (de schrijver van dit blog).

Wij zullen woensdagmorgen01-08om 8.10 vanaf Koeln-Bonn naar Kiev Vliegen, Kiev heeft 2 Luchthavens, De Internationale Luchthaven Borispol 40 km buiten Kiev, en Zhuliany, de binnenlandse vlieghaven. Onze maatschappij, Wizzair, landt als enige buitenlandse maatschappij op Zhuliany, zodat wij de reis naar Kiev per taxi niet hoeven te maken, maar meteen al in de stad zelf zijn.

Aangezien wij zelf niets aan de accomodaties hoeven te regelen, is dat voor ons nog een grote verassing. Aangezien Haissam en zijn vrouw Olga (die wij daar weer zullen treffen), niet weten dat wij komen, althans wel Gilbert en Fabienne, maar niet wij 2. Dus datis allemaal nog een verrassing.

Vanaf vandaag is het nog 4 nachtjes slapen. en dan gaat het beginnen.

Ben al bezig met mijn spullen te verzamelen.

Dat betekenteen koffer vol klerenvoor ons 2, schoonmaakmiddelen voor de douche (shampoo, wasgel, etc), maar wat zeker niet vergeten wordt, is de laptop, om's Avonds al het beeldmateriaal teverwerken op dit reisblog, maar ook op Panoramio (http://www.panoramio.com/user/2597202),

waardoor mijn foto's te zien zijn in google earth.

Mijn fotocamera is het belangrijkste voor mij om mee te nemen, omdat ik dit keer wel foto's wil maken daar, en dat de andere 3 keren dat ik er was niet gelukt is.

Ikneemom het handig te houden maar 2 lenzen mee, mijn 18-80 mm en mijn 50 200 mm.

Incl, externe TL Flitser, voor de avond uurtjes

Zo nu vandaag verder de verjaardag van Quinten enBianca vieren......

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!