Ons tripje naar Kiev

5e en laatste dag

Vanmorgen is de laatste dag begonnen om ongeveer 9 uur, omdat we nog maar tot 15 uur de auto hebben, gaan we nog snel wat dingen bekijken, wat met de auto moet. Zo zijn we als eerste bij Arena City geweest. Dit ovele gebouw, zit vol metdure winkels, van alleduremerken, zoals armani, porsche etc. Dit gebouw is eigendom van de Klitschko broers. De zeer geliefdr boxers uit oekraïne. Vervolgens zijn weoverKhryshatic en Maydan wezen wandelen en slenteren, omdat deze in het weekend zijn afgesloten voor verkeer, overal optredens, bandjes, soloartiesten, zwervers, kraampjes, nationale televisie noem maar op.

Het is een erg warme dag zoals alle andere dagen, dus we zijn weer ff op de hoede.

nog ff bakkie koffie gedronken en ingecheckt in het laatsteappartement, omdat we het hotel maar voor 3 dagen hadden. Dit appartement ligt in de wijk Podol waar ook het Kontraktova plein ligt, met de Nederlandse ambassade, en het Tsjernobyl museum. Het is een mooi 2 kamer appartement met airco, en dat komt wel goed uit.

Tegen 15 uur zijn Fab en gil de auto gaan inleveren en wij zijn over het kontravo ploscha plein gaan wandelen, en hebben daar onze zoveelste flesje water en ice tea gekocht. Ook nog wat sigaretten (95 cent per pakje), dus ff 2 sloffen gekocht :)

's avonds zijn we met zijn 4en gaan italianen bij de overburen van het appartement, en hebben nog wat gedronken bij een koffiebar.

Tegen 22 uur gaan slapen, want om 3.45 uur gaat de wekker, want we vliegen om 6.00 vanuit kiev airport.....

richard

tja aan alles wat mooi is komt ooit een einde zolang je maar plezier gehad hebt samen